10 բան, որոնց մասին լռում են հագուստի խանութների վաճառողները

Ընկերներ, Infoman.am-ի թիմը ջանք ու եռանդ չի խնայում, որպեսզի ձեզ տա միայն որակյալ ինֆորմացիա: Շնորհակալ ենք մեզ վստահելու և ոգեշնչելու համար: Միացեք մեզ Facebook-ում:

Այս նյութը կարդացել է 374 մարդ

loading...
Հագուստի խանութները շատ հաճախ օգտագործում են բազում հնարքներ, որպեսզի ստիպեն մեզ ավելի շատ գումար ծախսել: Մենք կողմ ենք արդարությանն ու անկեղծությանը, այդ իսկ պատճառով Ձեզ է ներկայացնում այն ամենը, ինչ Ձեզնից թաքցնում են վաճառողները։

Զեղչերը ձեռնտու են խանութներինոչ թե հաճախորդին
Զեղչեր հայտարարելը միջոց է, որով վաճառողները ստիպում են Ձեզ գնել իրեր, որոնք դուք չէիք պատրաստվում գնել։ Ոչ բոլորն են կարողանում հրաժարվել թվացյալ լավ գներից։
  • երբեմն զեղչեր հայտարարելուց առաջ գները արհեստական բարձրացնում են, որպեսզի զեղչից հետո գինը նույնը մնա, իսկ հաճախորդը գերվի նոր գնով։
  • խանութի պատուհանին դուք կարող եք տեսնել «մինչև 70% զեղչ» գրառումը, սակայն դա կարող է վերաբերել միայն մեկ ապրանքի։ Մնացած ապրանքների գները կարող է նվազեն 10%-ով։
Նույն չափսը կարող է մեծ կամ փոքր լինել՝ կախված բրենդից

Տարբեր բրենդների հագուստի չափսերը տարբերվում են, այդ իսկ պատճառով էլ մի խանութի S չափսը կարող է հարմար լինել Ձեզ, իսկ մյուս խանութի M չափսը կարող է լինել նաև փոքր։

Հայտնի դիզայներների հագուստը միշտ չէոր որակով է
Զեղչերի բաժինները հատուկ են խառնված և տհաճ տեսք ունենում
Հագուստի արտադրման ժամանակ օգտագործվում են վնասակար քիմիկատներորոնք գրգռում են մաշկը
Սինթետիկ հագուստը՝ բնականի գնով

Հագուստ արտադրողները շատ հաճախ բարձրացնում են սինթետիկ հագուստի գները, որպեսզի հորդորեն հաճախորդին վերցնել էլ ավելի թանկ, սակայն բնական հագուստը։ Գնորդիկ թվում է, որ բամբակից բաճկոնը այդքան էլ թանկ չէ սինթետիկի հարաբերությամբ։
Աղբյուրը՝ BlogNews